«Կարդում ենք Տերյան» նախագիծ

Ընթերցողի, ընթերցարանի,ընթերցանության  ստուգատես

Նախագծի ժամկետը՝ փետրվար- մարտ
Մասնակիցները՝  սովորողներ, ծնողներ, դասավանդողներ, այլ ցանկացողներ…

Նպատակը

  • Տերյանի ստեղծագործությունների ընթերցում
  • Ծանոթություն Տերյան մարդ-քաղաքացի-բանաստեղծին
  • Գեղագիտական ճաշակի ձևավորում ՝ ընթերցանության միջոցով
  • Հետազոտական- վերլուծական աշխատանք կատարելու հմտությունների ձևավորում

Խնդիրները

  • Տերյանի ստեղծագործությունների տարածում
  • Տերյանի անձի և ստեղծագործությունների նկատմամաբ հետաքրքրության խթանում

Նախագծի իրականացման քայլերը

  • Նախագծի քննարկում, քայլերի-առաջարկների մշակում
  • Ընթերցվող նյութի ընտրություն-քննարկում-վերլուծություն
  • Ընտանեկան, ահնատական, խմբային-բերանացի ընթերցումներ
  • Տեսագրությունների, ձայնագրությունների, պատումների ստեղծում
  • Ճամփորդություններ, կրթական փոխանակումներ
  • Անհատական հետազոտություն-ուսումնասիրություններ
  • Բեմադրություններ
  • Ֆլեշմոբներ
  • Լուսաբանումներ, հրապարակումներ բլոգներում, մեդամիջավայրում

Ակնկալվող արդյունքներ 

  • Տեսանյութեր
  • Ռադիոնյութեր
  • Վերլուծություններ
  • Հետազոտական աշխատանքներ, ուսումնասիրություններ
  • Ճամփորդություններ
  • Համագործակցային նախագծեր
  • Գրական թատրոն

Ակնկալվող արդյունքներ

  • Սովորողների հաշվետու նյութերի ներկայացում բլոգններում՝ պատումներ, ռադիոնյութեր, տեսանյութեր, վերլուծություններ, առաջարկներ, տպավորություններ

Նախագծի բովանդակությունը

Ժողովածուներ

Հոդվածներ

Նախագծի արդյունքները

Հյուսիսային դպրոց

Տերյանական ֆլեշմոբ — Տերյանի ծննդյան օրը անհատական, ընտանեկան ընթերցումներով ներկայանում են Հյուսիսային դպրոցի 5-րդ դասարանցիները

Համակարգող՝ Քրիստինե Շահբազյան

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s