Ստուգատեսային նախագիծ
Նախագծի ժամկետներ՝ փետրվարի 1-մարտի 11
Նախագծի մասնակիցներ՝ միջին և կրտսեր դպրոցների սովորողներ (4-5-րդ և 6-8-րդ դասարաններ), ծնողներ, դասավանդողներ, այլ ցանկացողներ
Նպատակը՝
- Իմանալ Թումանյան գրողի դերն ու նշանակությունը հայ գրականության պատմության մեջ
Խնդիրները՝
- Բազմակողմանիորեն ուսումնասիրել Թումանյան հեղինակին, կարդալ, ուսումնասիրել նրա գրական ժառանգությունը
- Ձևավորել գեղագիտական ճաշակ, քննադատական-վերլուծական մտածողություն
- Զարգացնել գրավոր և բանավոր խոսքը, մեդիակարողությունները
Ուղղությունները՝
Ընթերցողական
Հետազոտական
Թատերական
Ստեղծագործական
Ճամփորդական
Թարգմանչական
Նախագծի իրականացման քայլերը՝
- Նախագծի քննարկում, քայլերի-առաջարկների մշակում
- Ընթերցվող նյութի ընտրություն-քննարկում-վերլուծություն
- Ընտանեկան, ահնատական, խմբային-բերանացի ընթերցումներ
- Տեսագրությունների, ձայնագրությունների, պատումների ստեղծում
- Ֆիլմերի, մուլտֆիլմերի դիտում-քննարկումներ
- Ծանոթ ստեղծագործությունների թարգմանություններ
- Մեդիածրագրերի կիրառմամբ առաջադրանքների փաթեթի ստեղծում
- Ճամփորդություններ, կրթական փոխանակումներ
- Անհատական հետազոտություն-ուսումնասիրություններ․ նաև թումանյանական վկայություններ Երևանում (հուշարձաններ, հասարակական վայրեր)…
- Բեմադրություններ (դերային խաղեր, ռադիոթատրոն, կինոպոեզիա)
- Ֆլեշմոբներ
- Լուսաբանումներ, հրապարակումներ բլոգներում, մեդամիջավայրում
Նախագծի՝ ակնկալվող արդյունքներ՝
Սովորողների հաշվետու նյութերի ներկայացում բլոգներում՝ պատումներ, ռադիոնյութեր, տեսանյութեր, վերլուծություններ, առաջարկներ, տպավորություններ։
Աշխատանքների ամփոփում
Յուրաքանչյուր մասնակից (անհատ, խումբ) ընտրում է դուր եկած աշխատանքի թեման ու սահմանված ժամանակահատվածում կազմակերպում, իրակակացնում է նախագծային առաջադրանքը: Աշխանքի ընթացքը, արդյուքները ամփոփվում լուսաբանում, հրապարակվում են ուսումնական բլոգներում, ինչպես նաև դպրոցների ենթակայքի «Թումանյանական օրեր» բաժնում:
Անվանակարգեր
- Ամենաբլբլոց-ընտանեկան նախագծի ներկայացում (ամենակրտսեր մասնակցի պատում-ներկայացում)
- Լավագույն մտահղացում
- Ստեղծագործության ամենաանսպասելի մեկնաբանություն
- Ամենաընդգրկուն համագործակցային նախագիծ
- Լավագույն թատերական ներկայացում
- Մեդիաընթերցում- ռադիոթատրոն
- Լավագույն հետազոտական նախագիծ
- Լավագույն ուսումնական փաթեթ
Նախագծի գնահատումը՝
- Սովորողը գնահատվում է ըստ իր կատարած աշխատանքի։
Նախագծի բովանդակությունը․
Հեքիաթներ՝
- «Քեֆ անողին քեֆ չի պակսիլ»
- «Ոսկու կարասը»
- «Չախչախ թագավորը»
- «Տերն ու ծառան»
- «Եդեմական ծաղիկը»
- «Սուտլիկ որսկանը»
Պոեմներ՝
Բալլադներ և լեգենդներ
- Հսկան
- Շունն ու Կատուն
- Էսպես չի մնա
- Թագավորն ու չարչին
- Անբախտ վաճառականները
- Անիծած հարսը
- Ախթամար
- Արծիվն ու կաղնին
- Մոծակն ու մրջյունը
- Արև և լուսին
Պատմվածքներ՝
Բանաստեղծություններ՝
- «Իմ երգը»
- «Համերգ»
- «Երկու սև ամպ»
- «Ա՜խ ինչ լավ են սարի վրա»
- «Պատրանք»
- «Երնեկ թիթեռ ես լինեի…»
- «Ժամանակն անվերջ, տիեզերքն անհուն…»
- «Կաքավի գովքը»
- Այլ բանաստեղծություններ՝ դասավանդողի և սովորողների ընտրությամբ
Մուլտֆիլմեր՝
Քառյակներ՝
Ճամփորդություններ՝
Թումանյանի ստեղծագործություններ առցանց շտեմարան թանգարանի կայքում
Առաջարկվող գրականություն՝
«Ոչ մի շաբաթ առանց Թումանյանի»
Վարդգես Ահարոնյան «Հովհաննես Թումանյան/ Մարդը և բանաստեղծը»
«Թումանյանը և Ջալալօղլին»․ Լենդրոշ Հակոբջանյան
Նվարդ Թումանյան <Հուշեր և զրույցներ>
Նախագծային ամփոփումներն են ներկայացնում դասավանդողները։