Նախագիծ․ «Կարդում ենք Թումանյան»

Ստուգատեսային նախագիծ

Նախագծի ժամկետներ՝ փետրվարի 1-մարտի 11

Նախագծի մասնակիցներ՝ միջին և կրտսեր դպրոցների սովորողներ (4-5-րդ և 6-8-րդ դասարաններ), ծնողներ, դասավանդողներ, այլ ցանկացողներ

Նպատակը՝

  •  Իմանալ Թումանյան գրողի դերն ու նշանակությունը հայ գրականության պատմության մեջ

Խնդիրները՝

  • Բազմակողմանիորեն ուսումնասիրել Թումանյան հեղինակին, կարդալ, ուսումնասիրել նրա գրական ժառանգությունը
  • Ձևավորել գեղագիտական ճաշակ, քննադատական-վերլուծական մտածողություն
  • Զարգացնել գրավոր և բանավոր խոսքը, մեդիակարողությունները

Ուղղությունները՝

Ընթերցողական

Հետազոտական

Թատերական

Ստեղծագործական

Ճամփորդական

Թարգմանչական

Նախագծի իրականացման քայլերը՝

  • Նախագծի քննարկում, քայլերի-առաջարկների մշակում
  • Ընթերցվող նյութի ընտրություն-քննարկում-վերլուծություն
  • Ընտանեկան, ահնատական, խմբային-բերանացի ընթերցումներ
  • Տեսագրությունների, ձայնագրությունների, պատումների ստեղծում
  • Ֆիլմերի, մուլտֆիլմերի դիտում-քննարկումներ
  • Ծանոթ ստեղծագործությունների թարգմանություններ
  • Մեդիածրագրերի կիրառմամբ առաջադրանքների փաթեթի ստեղծում
  • Ճամփորդություններ, կրթական փոխանակումներ
  • Անհատական հետազոտություն-ուսումնասիրություններ․ նաև թումանյանական վկայություններ Երևանում (հուշարձաններ, հասարակական վայրեր)…
  • Բեմադրություններ (դերային խաղեր, ռադիոթատրոն, կինոպոեզիա)
  • Ֆլեշմոբներ
  • Լուսաբանումներ, հրապարակումներ բլոգներում, մեդամիջավայրում

Նախագծի՝ ակնկալվող արդյունքներ՝

Սովորողների հաշվետու նյութերի ներկայացում բլոգներում՝ պատումներ, ռադիոնյութեր, տեսանյութեր, վերլուծություններ, առաջարկներ, տպավորություններ։

Աշխատանքների  ամփոփում

Յուրաքանչյուր մասնակից (անհատ, խումբ) ընտրում է դուր եկած աշխատանքի թեման ու սահմանված ժամանակահատվածում կազմակերպում, իրակակացնում է նախագծային առաջադրանքը: Աշխանքի ընթացքը, արդյուքները ամփոփվում լուսաբանում, հրապարակվում են ուսումնական բլոգներում, ինչպես նաև դպրոցների ենթակայքի «Թումանյանական օրեր» բաժնում:

Անվանակարգեր

  • Ամենաբլբլոց-ընտանեկան նախագծի ներկայացում (ամենակրտսեր մասնակցի պատում-ներկայացում)
  • Լավագույն մտահղացում
  • Ստեղծագործության ամենաանսպասելի մեկնաբանություն
  • Ամենաընդգրկուն համագործակցային նախագիծ
  • Լավագույն թատերական ներկայացում
  • Մեդիաընթերցում- ռադիոթատրոն
  • Լավագույն հետազոտական նախագիծ
  • Լավագույն ուսումնական փաթեթ

Նախագծի գնահատումը՝

  • Սովորողը գնահատվում է ըստ իր կատարած աշխատանքի։

Նախագծի բովանդակությունը․

Կենսագրություն

Հեքիաթներ՝

Պոեմներ՝

Բալլադներ և լեգենդներ

Պատմվածքներ՝

Բանաստեղծություններ՝

Մուլտֆիլմեր՝

Հուշեր

Քառյակներ՝

Անեկդոտներ Լոռվա կյանքից  

Ճամփորդություններ՝

Թումանյանի ստեղծագործություններ առցանց շտեմարան թանգարանի կայքում

Առաջարկվող գրականություն՝

«Ոչ մի շաբաթ առանց Թումանյանի»

Վարդգես Ահարոնյան «Հովհաննես Թումանյան/ Մարդը և բանաստեղծը»

«Թումանյանը և Ջալալօղլին»․ Լենդրոշ Հակոբջանյան

Նվարդ Թումանյան <Հուշեր և զրույցներ>

Նախագծային ամփոփումներն են ներկայացնում դասավանդողները։

Թամար Ղահրամանյան

Երանուհի Խլղաթյան

Հասմիկ Թոփչյան

Նունե Մովսիսյան

Հասմիկ Ղազարյան

Մարինե Ամիրջանյան

Լուսինե Պետրոսյան

Թամարա Մարիմյան

Սոֆյա Մամյան

Արմինե Գյոնջյան

Արմինե Աբրահամյան

Անահիտ Հովսեփյան

Թողնել մեկնաբանություն